۱۰ بازی اعتیادآور آندروید تا به امروز کدامند؟

ساخت وبلاگ

 چکیده:

بازار اندروید به طور فزاینده ای در حال رشد است.تا به حال حدود ۵۰۰ هزار نرم افزار برای این سیستم عامل منتشر شده است و تلفن‌های همراه با این اپ‌ها پای خود را فراتر از یک گوشی همراه ساده خواهند گذاشت.امروزه تبلت یا موبایل اندرویدی تان به یک مرکز سرگرمی‌تبدیل شده است که می‌توانید فیلم تماشا کنید،در شبکه‌های اجتماعی حضور یابید و بازی‌های متفاوت را انجام دهید.بازار اندروید در حال حاضر کلکسیونی فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغتتان دارد
۱۰ بازی اعتیادآور آندروید تا به امروز کدامند؟

۱- پرندگان خشمگین(Angry Birds)

البته که هیچ بازی دیگر نمی‌تواند این جایگاه را برای خود تصاحب کند تا وقتی که Angry Birdsی وجود داشته باشد.این اعتیاد اورترین بازی ای است که تا به حال ساخته شده است. ایده و مفهوم اولیه ی ان خیلی ساده است و پای هیچ تصویر سه بعدی خارق العاده در میان نیست.بله،این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شناخته شده است.

دانلود از کافه بازار

۲-یه چیزی بکش!(Draw Something)

یک طراحی اجتماعی و یک بازی حدسی!چیزی را بکشید و آن را برای کسی بفرستید تا آن را حدس بزند.یک بازی خیلی محبوب که شما می‌توانید آن را با دوستانتان انجام دهید.

دانلود از کافه بازار

۳-نینجای میوه(Fruit Ninja)

میوه‌هایی را که روی صفحه ظاهر می‌شوند،تکه تکه کنید!این کار خود را تا آنجا که می‌توانید ادامه دهید.این یکی از بازی‌های مورد علاقه ی من روی تلفن همراه است.

دانلود از کافه بازار

۴-آسفالت۶:ادرنالین اچ دی (Asphalt 6: Adrenaline HD)

یک بازی خیلی ابتکارانه ی  طاقت فرسا! یکی از بهترین بازی‌های مسابقه ای، اکنون در دسترس است.این بازی که از گرافیک سه بعدی بالایی برخوردار است ممکن است در دستگاه‌های آندرویدی با سخت افزارهای پایین کارایی لازم را نداشته باشد.

۵-طناب را ببُر(Cut The Rope)

طناب را ببُرید،ستاره‌ها را بخورید و شکلات را به قورباغه ی کوچک بخورانید!این بازی ای است که جایزه ی بازی خیلی اعتیاد اور را به خود اختصاص داده است و می‌تواند یک فرد را ساعت‌ها مشغول خود کند.

دانلود از کافه بازار

۶-قهرمان تانک(Tank Hero)

برای پیروزی در میدان‌های خطرناک جنگ بجنگید.حریف‌هایتان را با توپ جنگی نابود کنید و دشمنن خود را به گلوله ببندید تا به یک قهرمان تانک مبدل شوید.این بازی واقعا اعتیاد آور است و اگر آن را نصب و اجرا کنید هرگز دست از آن بر نخواهید داشت.

دانلود از کافه بازار

۷-فضای مرده(Dead Space)

شاهکار ترسناک تخیلی یعنی DEAD SPACE این بار برای آندروید آمده است!این بازی با گیم پلی سخت و موسیقی قدرتمند خود شما را درون رویدادهای ترسناک می‌اندازد تا گروه Necromorph را آزاد سازید.به طور واضح این یکی از بهترین‌های آندروید تا به امروز بوده است.

۸-C.H.A.O.S

یک هلی کوپتر مهم و بزرگ که با لمس کردن‌های شما و تکان دادن دستگاه موبایلتان حرکت می‌کند.با دشمنانتان بجنگید،تجربه کسب کنید و هلی کوپتر خود را ارتقاء دهید.این بازی بدون شک یکی از بهترین بازی‌های پروازی برای آندروید است.

۹-آب من کجاست؟(?Where’s My Water)


یک بازی عالی معمایی که ذهن شما را به چالش می‌کشد.این بازی تاکنون جوایز و موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

دانلود از کافه بازار

۱۰-دوی آزاد(Free Running)

یک بازی دوی آزاد اعتیاد آور!فقط تا می‌توانید بدوید و از موانعی که جلوی راهتان پدیدار می‌شوند بگذرید.هرچه بیشتر دویده باشید امتیاز بیشتری کسب کرده اید.حواستان باشد،این یک بازی فوق العاده اعتیاد آور است!

دانلود از کافه بازار

در حال حاضر این ۱۰ بازی جزء اعتیاد آورترین بازی‌ها برای آندروید هستند.به بازی کردن ادامه دهید و ذهن خود را در فعالیت‌های سالم به کار گیرید!

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 1340 تاريخ : جمعه 12 آبان 1391 ساعت: 16:42