چگونه ابزارک گوگل پلاس برای سایت خود بسازیم

ساخت وبلاگ

 چکیده:

گوگل پلاس سرویسی است که کمتر کسی از آن بی اطلاع است. اگر از این سرویس بی اطلاع هستید به صورت مختصر و مفید گوگل+ سرویس شبکهٔ اجتماعی گوگل است. گوگل+ به عنوان لایه‌ای که خدمات اجتماعی مختلف گوگل از جمله گوگل پروفایل و گوگل باز را در خود ادغام می‌کند، امکانات جدید بسیاری از جمله حلقه‌ها، پاتوق‌ها، جرقه‌ها، و تجمع‌ها را نیز ارائه می‌کند. گوگل+ بزرگترین تلاش گوگل برای رقابت با شبکهٔ اجتماعی فیس‌بوک است که بیش از نیم میلیارد کاربر دارد. این سرویس در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۱ به طور آزمایشی آغاز به کار کرد که در ای
چگونه ابزارک گوگل پلاس برای سایت خود بسازیم

حال اگر شما دوست دارید پروفایل خود در گوگل پلاس و یا ابزارکی برای کاربران سایت خود بسازید و آن ها را ترغیب به دنبال کردن شما در گوگل پلاس بکنید با آموزش ما همراه باشید.

شما با استفاده از سرویس سایت Google+ Widget می توانید برای هر نوع سیستم مدیریت محتوا، وب سایت و وبلاگی به راحتی برای خود یک بلوک مربوط به گوگل پلاس بسازید. کار کردن با آن هم بسیار ساده است. ابتدا به گوگل پلاس رفته و بر روی نام خود یا تصویر پروفایل کلیک کنید. عددی که همانند تصویر زیر بعد از آدرس گوگل پلاس آمده همان Google+ ID شما است. آن را کپی کنید و به وب سایت Google+ Widget  بروید.

بر روی Get widget کلیک کنید تا صفحه تنظیمات و ساختن بلوک برای شما باز شود.

حال با فشردن کد HTML بلوک گوگل پلاس برای شما ساخته می شود.

حال می توانید این کد را در هر قسمت از سایتتان که دوست دارید قرار دهید. کاربران وردپرس هم می توانند با ساختن یک ابزارک متن و قرار دادن این کد درون آن این بلوک را در قسمت ابزارک های سایت خود قرار دهند.

حال اگر دوست دارید دکمه پروفایل گوگل پلاس هم به تارنمای خودتان اضافه کنید به اینجا رفته و پس از وارد کردن Google+ ID خودتان و انتخاب اندازه دکمه گوگل پلاس کد مربوطه را دریافت کنید. و آن را در مکان مورد نظر در سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید.

امیدوارم این مطلب مورد توجه قرار بگیره.

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 1162 تاريخ : جمعه 12 آبان 1391 ساعت: 16:34