چگونه ویندوز ۷ خود را تبدیل به اندروید ۴.۱ کنیم؟!

ساخت وبلاگ

تغییر دادن ظاهر ویندوز پس از مدتی می تواند به جذابیت بیشتر آن کمک کند. از این که بارها و بارها بخواهیم به صفحه نمایش تکراری نگاه کنیم در دراز مدت می تواند بسیار خسته کننده و زننده به نظر برسد! البته گاهی با تغییر بک گراند این خستگی کمتر حس می شود ولی اگر به این هم قانع نبودید می توانید با نصب پوسته ها (skin pack) به تمامی عناصر ویندوزتان شکل و شمایلی تازه ببخشید. اخیرا اندروید آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل و تبلتش را که Jelly Bean نام دارد را عرضه کرده است؛ اگر می خواهید شکل و حس این نسخه از اندروید را بر روی ویندوز ۷ خود داشته باشید با ادامه مطلب همراه شوید!

مزیت اصلی skin pack ها نسبت به برنامه های تغییر دهنده ی بک گراند این است که آن ها شکل ویندوز را به طور کامل عوض می کنند. از شکل taskbar گرفته تا آیکون فایل ها و پوشه ها ،همه چیز متفاوت از آنچه که قبلا استفاده می کردید خواهد بود. می توان با نصب کردن پوسته های متفاوت در فواصل زمانی مختلف ظاهری همیشه جذاب و تازه برای ویندوز ایجاد کرد.

در طول فرایند نصب حواستان باشد تا تیک نصب نوار ابزار Babylon را بردارید تا احیانا از نصب برنامه های ناخواسته جلوگیری شود!

 

فرایند نصب بسیار ساده خواهد بود و خود برنامه شما را راهنمایی می کند. تیک زده بودن UXTheme Patch،Files و Extras را چک کنید و بر روی  Install کلیک کنید تا پک به طور کامل نصب شود.

برنامه ، صفحه بوت دیفالت ویندوزتان را تبدیل به صفحه بوت اندروید می کند.

بک گراند قسمت ورود به ویندوز هم عوض شده تا کاملا شبیه به اندروید ۴.۱ شود.

پک نصب شده خود از گجت هایی نیز بهره می برد که شامل ویجت ساعت آنالوگ ، ساعت دیجیتال ، پیش بینی وضعیت هواشناسی ، تغییر ولوم صدا و جستجوی گوگل و میانبرهایی برای دسترسی به پوشه هایی نظیر Document، Music، Recycle Bin و … می باشد. سایر اجزا نظیر فایل ها ، پوشه ها ، آیکون درایوها ، و taskbar (نوار وظیفه) نیز کاملا نو نوار شده اند!

این پوسته برای هر دو نسخه ی ویندوزهای ۶۴ و ۳۲ بیتی ویندوز ۷ ارائه شده است که می توانید از اینجا دانلود کنید.

منابع

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 5224 تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391 ساعت: 2:42