آموزش کرک PSP فریمور ۶.۳۵ 

ساخت وبلاگ

دیر زمانیست که دنبال کرک کردن PSP خودم بودم و امروز که این کار را انجام دادم و از شر خریدن بازی های گران قیمت PSP خلاص شدم! آن هم بعد از ۳ سال! برای شما آموزش کرک کردن PSP را قرار می دهم تا شما هم از لذت بازی کردن عناوین شاخ با پلی استیشن پرتابل بی نصیب نمانید! با ما همراه باشید با آموزش کرک PSP:

 

راستی طبق معمولا عواقب تمامی مشکلات احتمالی و یا بریک شدن دستگاه به عهده ی خودتان است و من رسما و غیر رسما از این موضوع براعت می جویم!

پس سعی کنید مراحل را مو به مو همان گونه که من توضیح می دهم انجام دهید نه عشقکی!

کرک کردن فریم ویر ۶.۳۵

این کرک بر روی تمامی نسخه های PSP از قبیل ۱۰۰۰و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و PSPgo قابل اجرا بوده و اگر درست انجام دهید همه چیز به خوبی و خوشی به پایان می رسد.

اگر دستگاه شما قبلا کرک بوده می توانید به این لینک مراجعه کنید تا به شما توضیح دهند که چه کنید! من فقط به کرک کردن خود فریم ویر ۶.۳۵ می پردازم.

از لینک های زیر می توانید فریم ویر ۶.۳ را دانلود کنید و سپس آن را نصب نمایید:

۶.۳۵ (PSPgo)
برای سری ۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰

بعد از دانلود فایل EBOOT.PBP از لینک های بالا آن را به مسیر PSP>GAME>UPDATE انتقال داده و از قسمت Game در مموری توسط خود دستگاه نصبش کنید. (در صورت وجود نداشتن پوشه UPDATE خودتان بسازیدش)

ابتدا فایل زیر را دانلود کرده و سپس به مسیر PSP>GAME انتقال دهید.

حالا از قسمت Game وارد بازی Minna no Sukkiri بشید و وقتی همه چیز لود شد بر روی گزینه دوم دکمه X رو بزنید و صبر کنید وارد محیط XMB بشید!

حال به منوی XMB پلی استیشن خود رفته و از قسمت GAME برنامه  ۶.۳۵ Pro-A Updaterرا اجرا کنید.

سپس دکمه X را زده و بعد دوباره دکمه X را بزنید تا دوباره وارد محیط XMB شوید.

در صورت انجام درست مراحل بالا  System Software شما به ۶.۳۵ PRO-A3 تبدیل می شود.حال یک پوشه در قسمت root فلش خود با نام ISO بسازید و بازی هایی را که با پسوند ISO برای PSP خود تهیه کرده اید قرار دهید. حال می توانید به سادگی بازی ها را اجرا کنید و لذت ببرید.

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 1830 تاريخ : شنبه 11 شهريور 1391 ساعت: 15:45